reklama

O chybe Levickej sociálky, jej skorumpovanosti a polícií.

Asi 18.8.2011 mi prišiel mail s prosbou o pomoc od jednej pani z Levíc. Ešte v ten deň som to poslala ďalej, kompetentným a okrem odpísania od pána Mihála: "Ďakujem za upozornenie, bude sa to riešiť." sa nič s tým nerobí iba ak to, že to dal znova prešetriť Levickej sociálke, ktorá pochybyla a nechce si priznať chybu. Aj polícia tvrdí, že je všetko v poriadku, ale nie je! Asi pred dvomi mesiacmi to bolo odvisielané aj v Televízií Markíza.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Ponúkam Vám výpoveď pani Ingrid Valkovičovej, ktorá prosí o pomoc:

"Keď nás vysťahovali, deti som zatiaľ umiestnila v rodine pani Alžbety Goralovej, moje deti som tam chcela umiestniť len zatiaľ, túto rodinu som nepoznala. Neviem či vedela o tom levická sociálka že sa liečila na psychiatrií v Hronovciach. Sú alkoholici, majú sklony k sexuálnemu zneužívaniu, a v tejto rodine nepracuje ani jeden človek žijú len z rodinných prídavkov,zazstrašujú moje deti,boja sa vypovedať.Už cez v auguste 2010 sa mi moje deti sťažovali ako ich bijú, v septembri moja dcéra Lucka utiekla,plakala že tam byť nechce, bijú ich tam, pijú, údajne aj sexuálne obťažujú. Sťažovali sme sa ale dopadlo to tak že deti nakoniec v Novembri prisúdili pani Goralovej. Moje deti my z tadeutekaju,nechcu tam byť prosím pomôžte im! Moje deti mi volali že je ich opatrovateľka opitá tak som zavolala na políciu a kontaktovali aj
kurátorky,policajti išli tam a potvrili že pani Goralova je pod
vplyvom alkoholu. Kuratorky chceli ist pre
deti ale pokym tam prisli v dome už bolo ticho a nemohli sa do ňho
dostať. V mesiaci apríl prišli za mnou do karavanu ,(ktorý bol
provizorne lepsie byvanie ako rodina kde su moje deti umiestnene)aj s
jej deťmi aj s mojimi deťmi a prišla opitá, napadla ma,kričala že
príde o peniaze keď jej moje deti zoberú. Moje deti plakali že nechcú
ísť, môj synček sa bránil zubami nechtami že nechce ísť k tej
"cigánke",lebo im tam je zle. Bola som na sociálke nech s tým konečne
niečo robia, povedali že deti do detskeho domovu nedaju v žiadnom
prípade lebo je lepšie ked su v rodine. Na to sme povedali ako ich tam
bijú a kuratorky povedali ze sa tam pojdu pozreť. Po ich obhliadke
povedali že nieje to ktoviečo ale ku mne ich nedaju. A že v detskom
domove nedostanú lásku. Ani v tejto rodine lásku nedostanú keďže ich
tam neustále bijú a robia z nich otrokov. Dokonca som hladala pomoc aj
v mediach a moderator mi povedal že kuratorky povedali že mi
budú pomáhať. Ich pomoci som sa nedočkala. Chcem aby z mojich deti
vyrastol civilizovany človek, viem riešenie aby z nich vyrástli
normálni ľudia,poriadni občania tohoto štátu. Moja staršia dcéra
Veronika odtiaľ stale utekala tak je umiestnená v detskom domove v
Nitre.Aj to nechápem prečo ju nedali do detskeho domovu Levíc. Za to
sa pani Goralova rozčuľovala že vyše 200 eur jej strhli kvôli tomu že
jej Veroniku zobrali. Oni 2-3 dni po sociálke nemajú peniaze, keď som
ich stretla v Leviciach nemali už ani 2 eura na cestu do Bájky
naspať,musela som im dať ja a to bolo 2-3 dni po tom čo dostali
peniaze. A toto nieje prvý a ojedinelý prípad.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prosím vás zachráňte moju druhú dcéru Lucku a syna Tomáša ktorý tam stále trpia. Chcem aby
z mojich detí vyrástol civilizovany človek, viem kde by mohli bývať
alebo v detskom domove by im bolo lepšie,mohli by byť tu primne v
Leviciach aj tu je detský domov. Náhodne sme sa stretli a keď ma z
badala pozerala sa najprv na pani Goralovú či ma môže objať a až keď
jej ona povedala pozdrav mamu,ma objala. Nechcú mi dovoliť sa s ňou
ani rozprávať o samote lebo sa boja že sa mi bude sťažovať. Cez
prádzniny musí chodiť spať o 19:00 ,musí im prať a stále ju
bijú.Prosím pomôžte mojim deťom. ďakujem Ingrid Valkovičová Píšem Vám
ohľadom mojej dcéry Lucii Valkovičovej. Na kolľko sme boli viacnásobní
neplatiči tak nás vysťahovali a moje deti umiestnili do sociálkou
zvolenej rodiny do Bájky. Je to problémová rodina v dedine sa s nimi
nechce nikto ani zapodievať. Peniaze im nevydržia ani týždeň, z čoho
potom tie deti žijú keď všetko prepijú. Moja staršia dcéra Veronika z
tade viackrátu utiekla a nechcela sa tam vrítiť, momentálne je
umiestnená v detskom domove. Moja syn a dcéra Lucia tam ešte stále
bývajú. Bijú ju, pijú, nestarjú sa o ňu, dopočula som sa, že ju tam
údajne aj sexuálne obťažujú. Aj Lucka z tade utiekla a plakala že sa tam nechce vrátiť, mala samé
modriny, rozbité okuliare, roztrhané špinavé veci, že oblečenie čo som
jej dala je jej zobrali deti tej ženy a nosia ich oblečené oni. Veľmi,
veľmi schudla, plakala že tá pani nevarí. Syn mi povedal že Lucku
veľmi bijú. Nedovolia mi s ňou ani telefonovať ani sa s ňou vídať,
všetko odpočúvajú keď volám. Povie mi do telefónu že už ide spať preto
nemôže volať, pritom viem že to neni pravda.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Robia si z nej slúžku, všetko musí robiť ona. Peniaze ktorú na ňu tá pani dostáva prepije, jestále opitá. Lucka sa bojí povedať, čo všetko jej tam robia, lebo jejpovedali, že keď sa bude sťažovať dostane ešte viac, že aj tak ju ztade preč nedajú. Strážia ju, aby neutiekla a s nikým sa nebavila.

Sociálka v Leviciach o tomto probléme vie, ale nerieši to. Nechcú mi
deti vrátiť. Robia sa že je všetko v poriadku. Keď policajti hľadali Veroniku, videli že tá pani ktorá ich má v starostlivosti je opitá, ale nič s tým nespravili. Lucia bola u psychológa ktorý povedal že v poriadku toneni, lebo je neche rozprávať, bojí sa. Keď si bude istá, že sa tam užnevráti tak ona hovoriť začne. Aj moja dcéra Veronika, aj syn povediaako im tam je. Mám priateľa u ktorého by som mohla bývať aj s mojímideťmi a vychovávať svoje deti správnou cestou a vychovať z nichplnohodnotných občanov tohto štátu, ale to by mi nesmeli v tom brániť naše úrady a mohla by mi pomôcť naša vláda, ministerstvo spravodlivosti a všetci tí, ktorí majú záujem aby z mojich detí vyrástli poriadni občania. Mám ľudí a známych ktorý by mi v tom pomáhali.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Keď ich vysťahovali Levická sociálka dala deti do ešte horšejrodiny z akej boli, Alžbete Goralovej , do Bájky 34. Bijú ju, pijú, nestarajú sa o ňu, dopočula som sa, že ju tam údajne aj sexuálne obťažujú, ako dopadla aj jej staršia sestra.

Lucka z tade utiekla a prišla za mnou, plakala že sa tam nechce vrátiť, mala samé modriny, rozbité okuliare, doškriabanú tvár, roztrhané špinavé veci, plakala že musí spať na zemi, mala kašeľ a bola chorá. Oproti tomu čo som ju ja poznala, bola veľmi vychudnutá. Povedala že ak ju tam dajú naspäť zoberie si život .Sťažovala sa mi, že musí ostatným deťom ktoré tam bývajú robiť slúžku, nosiť im tašky do školy, že to vidia aj deti zo školy a že im musí čistiť topánky, že nie je navarené. Peniaze ktorú na ňu tá pani dostáva všetky prepije, že ju bije aj ona, aj jej deti. Povedala mi, že boli spolu v meste a kúpila jej jedny tepláky za 5 EURO a povedala jej, že to jej stačí. A že veci, aj oblečenie, ktoré som jej dala ja, alebo jej mama, jej zobrali a nosí ich oblečené deti tej ženy. A že Lucke sa potom v škole smejú že ako chodí oblečená. Jej staršia sestra Veronika z tade utiekla tiež a povedala že sa tam už nevráti, ona je staršia a povedala čo im tam robia, tak je teraz v detskom domove.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Lucka sa bojí to povedať, zdôverí sa len blízkym ľudom, lebo vie že úrady ju tam aj tak dajú naspäť a že ju budú biť ešte viac za to, že sa sťažovala. Nedovolia sa jej stretávať s mamou, nedovolia jej ani telefonovať, vždy sú pri tom a všetko počúvajú čo hovorí. Mne párkrát volala a sťažovala sa mi. Dávajú na ňu pozor, aby sa nekontaktovala s okolím, stále chodí pod doprovodom rodiny, strážia ju. Mala ísť na vyšetrenie do nemocnice, z neviem akého dôvodu, ale pani ktorá ju má zverenú do opatery jej to nedovolila, aby si nevšimli na nej modriny ktoré mala po tele. Sú tam stále hádky a krik, dokonca sa mi zdôverila, že pri jednej hádke hádzali do seba sekeru a že keď to videla, že sa povracala, od strachu.

Levická sociálka sa robí že pokým sa nesťažuje je jej tam dobre, nechce si priznať že spravila chybu a dala deti do horšej rodiny z akej sú, preto s tým nič nerobia. Nekontrolujú situáciu dôkladne. Majú prísť v noci aby videli kde spí a nie ohlásene, cez deň, keď sa robia že je všetko v poriadku. Mali by ste tam poslať inú sociálku, nie levickú, lebo tá si chybu neprizná. Keď policajti hľadali jej staršiu sestru Veroniku pri niekoľko násobnom úteku, tak policajti nechceli vo veci konať a deti na miesto do tej rodiny mali umiestniť do detského domova, ale neriešili to aj keď videli že je opatrovateľka týchto detí pod vplyvom alkoholu. Čo tvrdia aj známi.
Lucia bola u psychológa ktorý povedal že zrejme niečo v poriadku nebude, lebo je zamĺknutá, nerozpráva, má dole hlavu a bojí sa hovoriť. Aj jej brat ktorý má 5 rokov, sám povedal a ukázal že ako Lucku bijú, ako jej odleteli okuliare. Kamarátky z Bájky mi hovoria, že keď ju vidia má stále hlavu dole a modriny aj pod očami. Jej treba povedať nech sa nebojí, že sa tam už nevráti a potom hovoriť bude. Poznám ľudí u ktorých by mohla bývať a bolo by o ňu postarané tak ako má o dieťa byť. Alebo aj v detskom domove by jej bolo lepšie. Treba ísť za jej staršou sestrou a jej bratom a spolužiakmi zo školy, aby povedali pravdu ako jej tam je, a ju zobrať aspoň na týždeň do nemocnice a ubezpečiť ju, že sa tam nevráti a ona potom povie čo za podmienky tam mala vytvorené. Podmienku mi dali, že musím mať bývanie aby mi deti vrátili, podmienku som splnila, mam priateľa s ktorým bývam, preto chcem deti
naspäť. Podmienku, ktorú mi dali kurátorky som splnila."

Ingrid Valkovičová, 0902 112 793

Sandra Mihalecová

Sandra Mihalecová

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mama dvoch malých (8.mes. a 21.mes.) dcér. Mám živnosť v oblasti sprostredkovania obchodu, opatrovateľských služieb detí a seniorov. Milujem život, ľudí a prírodu.Kandidujem na poslankyňu do parlamentu na kandidátke strany č. 22 PRIAMA DEMOKRACIA a moje osobné poradové číslo je 55. Ďakujem za každý jeden krúzok ktorý dostanem. :) Zoznam autorových rubrík:  Aktuálna témaROZPRÁVKY STAREJ MATEREZdravotníckeFotografieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu