reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Sandra Mihalecová

Sandra Mihalecová

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mama dvoch malých (8.mes. a 21.mes.) dcér. Mám živnosť v oblasti sprostredkovania obchodu, opatrovateľských služieb detí a seniorov. Milujem život, ľudí a prírodu.Kandidujem na poslankyňu do parlamentu na kandidátke strany č. 22 PRIAMA DEMOKRACIA a moje osobné poradové číslo je 55. Ďakujem za každý jeden krúzok ktorý dostanem. :) Zoznam autorových rubrík:  Aktuálna témaROZPRÁVKY STAREJ MATEREZdravotníckeFotografieSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

ZDRAVOTNE ŤAŽKO POSTIHNUTÍ (ZŤP). Pýta sa Michaela Mihoková

Sandra Mihalecová

Politika ZDRAVOTNE ŤAŽKO POSTIHNUTÍ (ZŤP). Pýta sa Michaela Mihoková

Voľby 2016. Viem, pre človeka, ktorý musí deň čo deň zápasiť o základné ľudské potreby sa môžu zdať zbytočnou stratou času. Pre mňa sú však vyjadrením slobody a oslavy víťazstva. Pretože niekto dávno za to bojoval.

  • 2. mar 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 350x
  • 0
Začneme sa zaoberať aj Slovenskom?

Sandra Mihalecová

Politika Začneme sa zaoberať aj Slovenskom?

V posledných dňoch počúvame z každej strany, kde, kedy,nakoho a ako zaútočili teroristi z Islamského štátu (IS), o USA, ako bojuje proti IS, o imigrantoch, o Putinovi, atď. Riešime zahraničie a zahraničnú politiku.

  • 16. nov 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 563x
  • 2
Splní Robert Fico aspoň jeden jediný svoj sľub?

Sandra Mihalecová

Splní Robert Fico aspoň jeden jediný svoj sľub?

Možno si mnohí ešte pamätáte na Ficov sľub z apríla 2009, v ktorom nás ubezpečil, že v roku 2014 už v politike nebude. A skutočnosť?

  • 26. mar 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 163x
  • 5
Od 1. mája 2014, Slováci - kočovný národ?

Sandra Mihalecová

Od 1. mája 2014, Slováci - kočovný národ?

Od 1.mája 2014 môžu zahraničné osoby skupovať slovenskú pôdu. Za občanov s tým súhlasili slovenskí politici pri vstupe do EÚ. Všetci doterajší aj súčasní politici sú zodpovední za tento stav. Slovenská pôda je podstatou štátnosti a zvrchovanosti národa. Predaj slovenskej pôdy zahraničným subjektom je vlastizrada. V prípade zmeny hrozí vážne riziko, že sa cez vlastníctvo do rúk zahraničným subjektom dostanú naše najväčšie zásobárne podzemnej vody a ostatných prírodných zdrojov. My Slováci, národovci, vlastenci, príslušníci národnostných menšín žiadame NR SR a vládu, aby legálnym a zákonným spôsobom tomuto zabránili. Na komunikáciu s týmito orgánmi poverujeme a splnomocňujeme Mgr. Helenu Mezenskú.

  • 22. mar 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 469x
  • 13
Nevolíš, lebo už neveríš sľubom politikov? Voľ Mezenskú!

Sandra Mihalecová

Nevolíš, lebo už neveríš sľubom politikov? Voľ Mezenskú!

Vzhľadom na to, že je mnoho ľudí, ktorí nepozná Helenu Mezenskú a vo všetkých médiách je veľká cenzúra, som sa rozhodla napísať tento blog. Dúfam, že mi ho tu administrátori nechajú. Nuž, uvidíme... :)

  • 7. feb 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 165x
  • 65
reklama
Konečne masívny občiansky Odpor a ultimátum 9.11. a 17.11.2013

Sandra Mihalecová

Konečne masívny občiansky Odpor a ultimátum 9.11. a 17.11.2013

Od 12.septembra 2013 sa prečítaním Výzvy slobodných občanov Slovenska v Slobodnom Vysielači (https://www.youtube.com/watch?v=CdUi0X0DfHM) a prečítaním v parlamente 26.9.2013 začalo obdobie občianskeho odporu. Akcia Odpor 9.11. je prvou veľkou akciou, ktorá dá naším politikom a vládnucej elite jasne najavo - prezident dostane ultimátum na odvolanie vlády a rozpustenie parlamentu do 17.11.2013 do 17:00 hod.

  • 2. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 783x
  • 58
19.1.2013 - Je koniec! Berieme si svoju krajinu späť.

Sandra Mihalecová

19.1.2013 - Je koniec! Berieme si svoju krajinu späť.

Na dnes, 19. januára 2013 Iniciatíva slobodných občanov zorganizovala protestnú akciu pod heslom "Nie je slobody bez slobody slova" nazvanú Je koniec! Berieme si svoju krajinu späť. Prečo vlastne vznikla táto protestná akcia o 15:00 na námestí Slobody v Bratislave a aký bol skutočný jej priebeh? Čo Vám médiá nepovedia a koho v skutočnosti chránia príslušníci polície? To všetko sa pokúsim objasniť v tomto blogu....

  • 19. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 908x
  • 3
Reakcia na blogy v súvislosti s Petíciou za odvolanie prezidenta SR

Sandra Mihalecová

Reakcia na blogy v súvislosti s Petíciou za odvolanie prezidenta SR

2. januára 2013 vznikla na sociálnej sieti Facebook petícia za odvolanie Ivana Gašparoviča z funkcie prezidenta Slovenskej republiky. Hneď v ten deň vzniklo pár blogov k tejto téme, ktoré ma donútili reagovať a na chybu upozorniť autorov týchto blogov.

  • 5. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 703x
1. Slovenský zvierací pochod za ochranu zvierat v Bratislave

Sandra Mihalecová

1. Slovenský zvierací pochod za ochranu zvierat v Bratislave

V sobotu, 25. februára 2012 o 16:00 sa pred parlamentom uskutočnil vôbec 1.Slovenský (psačí) zvierací pochod za ochranu zvierat v Bratislave. Išlo sa od parlamentu až na Hviezdoslavovo námestie za asistencie polície a mestskej polície. Záštitu nad touto akciou prevzala starostka Starého Mesta - Bratislava pani Táňa Rosová (SDKÚ - DS: a zúčastnil sa aj jej stranícky kolega a poslanec NR SR Tomáš Galbavý.

  • 25. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 419x
  • 2
Slovensko - Policajný štát alebo môže polícia zbiť ženu len tak?

Sandra Mihalecová

Slovensko - Policajný štát alebo môže polícia zbiť ženu len tak?

V piatok, 10. februára 2012 sa v Bratislave o 16:00 na námestí SNP konal už v poradí tretí protest proti Gorile. Organizátori ho ukončili už o 18:00. Po oficiálnom proteste sa väčšia časť protestujúcich presunula na Hodžovo námestie pred prezidentský palác, kde medzi protestujúcimi boli žiaľ aj extrémisti, ktorí házali delobuchy, toaletný papier do dvora paláca, vešali sa po oplotení a lomcovali s ním...

  • 14. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 306x
  • 7
reklama
Advokáti - najväčší zlodeji

Sandra Mihalecová

Advokáti - najväčší zlodeji

Včera som v uliciach Bratislavy zbierala podpisy pre novo vznikajúcu Regionálnu Stranu Slovenska 7 Statočných. Keď som oslovila jedného pána, či mi nepodpíše hárok na vznik tej strany, spýtal sa ma, kto je za tým.

  • 9. nov 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 086x
  • 10
Včera padla vláda I. Radičovej. Spojí sa SaS so SMER - SD?

Sandra Mihalecová

Včera padla vláda I. Radičovej. Spojí sa SaS so SMER - SD?

Včera o 22:11 hodine hlasoval parlament o eurovale spojenom s hlasovaním o dôvere vláde premiérky Ivety Radičovej za účasti zahraničných médií. Americký New York Times, CNN, rakúsky Spiegel a nemecký Bild, dokonca aj novinári z Japonska. Strana Sloboda a Solidarita (SaS) nezahlasovala ZA, teda neschválili euroval a nevyjadrili vláde dôveru a zvalila vládu I. Radičovej po jeden a pol roku vládnutia.

  • 12. okt 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 344x
  • 2
Priateľstvo vs. peniaze

Sandra Mihalecová

Priateľstvo vs. peniaze

Včera som volala kamarátke a keď zistila, že som to ja, hneď mi zložila. Potom sme si esemeskovali a bola na mňa dosť naštvaná. Myslela som, že je to kvôli tomu, že som jej napísala, že peniaze, ktoré odo mňa mali na lieky som im iba požičal a nie dala. Takže čakám, že mi ich aj vrátia.

  • 26. aug 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 717x
  • 5
O chybe Levickej sociálky, jej skorumpovanosti a polícií.

Sandra Mihalecová

O chybe Levickej sociálky, jej skorumpovanosti a polícií.

Asi 18.8.2011 mi prišiel mail s prosbou o pomoc od jednej pani z Levíc. Ešte v ten deň som to poslala ďalej, kompetentným a okrem odpísania od pána Mihála: "Ďakujem za upozornenie, bude sa to riešiť." sa nič s tým nerobí iba ak to, že to dal znova prešetriť Levickej sociálke, ktorá pochybyla a nechce si priznať chybu. Aj polícia tvrdí, že je všetko v poriadku, ale nie je! Asi pred dvomi mesiacmi to bolo odvisielané aj v Televízií Markíza.

  • 22. aug 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 175x
  • 2
Ako ďalej, Európa?

Sandra Mihalecová

Ako ďalej, Európa?

Asi pred ôsmimi dňami mi prišla nailom jedna prezentácia o moslimoch spracovaná v Power Pointe. Rozhodla som sa, že Vám tú prezentáciu ponúknem. Nech sa páči, tu je.

  • 13. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 882x
  • 5
reklama
Keď T-Mobile nie je "fér"

Sandra Mihalecová

Keď T-Mobile nie je "fér"

Asi v druhej polovičke februára mi volali z T-Mobileu, že je nový program RELAX 60+. Mala som EASY.

  • 21. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 692x
  • 17
Láska

Sandra Mihalecová

Láska

Áno, máte pravdu, som človek, človek ktorý vie a dokáže milovať! Keby som nevedela a nedokázala milovať..., čo by to bol za svet?

  • 17. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 230x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu